Praca: Trener z językiem angielskim

Trener z językiem angielskim
Zadania:
  • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dostosowanych do aktualnych potrzeb
  • Identyfikacja potrzeb szkoleniowych i projektowanie szkoleń
  • Odpowiedzialność za przygotowanie i obsługę materiałów szkoleniowych
  • Ocena efektywności szkoleń
  • Identyfikowanie i eskalowanie pojawiających się problemów
  • Zapewnienie pracownikom/praktykantom odpowiedzialnego przetwarzania danych klientów
  • Kształtowanie i udział w działaniach ukierunkowanych na osiąganie wyników
  • Raportowanie danych do przełożonego
  • uczestnictwo w sesjach TTT (Train the Trainer) z klientem, osoba kontaktowa dla klienta w kwestiach szkoleniowych
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka angielskiego (preferowany poziom C1)
  • Otwarty i komunikatywny sposób myślenia
  • Umiejętność jasnego wyjaśniania złożonych pojęć
  • Umiejętność pracy indywidualnej jak również w ramach ściśle współpracującego zespołu
  • Kreatywność i nastawienie na rozwiązania w rozwiązywaniu codziennych problemów
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielnej pracy
  • Bardzo dobre umiejętności zarządzania czasem/obciążeniem pracą
  • Wyjątkowa elastyczność i odporność na szybko zmieniające się okoliczności
  • Bycie człowiekiem, który cieszy się wysokim poziomem interakcji
  • Min 6 miesięczne doświadczenie w szkoleniach/nauczaniu lub podobnych
Co zyskujesz?
  • Umowę o pracę
  • Profesjonalne szkolenie wdrażające
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku i pracę dla światowego lidera turystycznego online
  • Naukę najwyższego standardu obsługi klienta
  • Pakiet benefitów
  • Praca w formie hybrydowej
BENEFITY
  • Mentoring
  • Zgrany zespół
  • Prezenty urodzinowe
  • Lokalizacja w centrum
  • Dni tematyczne
Zadania:
  • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dostosowanych do aktualnych potrzeb
  • Identyfikacja potrzeb szkoleniowych i projektowanie szkoleń
  • Odpowiedzialność za przygotowanie i obsługę materiałów szkoleniowych
  • Ocena efektywności szkoleń
  • Identyfikowanie i eskalowanie pojawiających się problemów
  • Zapewnienie pracownikom/praktykantom odpowiedzialnego przetwarzania danych klientów
  • Kształtowanie i udział w działaniach ukierunkowanych na osiąganie wyników
  • Raportowanie danych do przełożonego
  • uczestnictwo w sesjach TTT (Train the Trainer) z klientem, osoba kontaktowa dla klienta w kwestiach szkoleniowych
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka angielskiego (preferowany poziom C1)
  • Otwarty i komunikatywny sposób myślenia
  • Umiejętność jasnego wyjaśniania złożonych pojęć
  • Umiejętność pracy indywidualnej jak również w ramach ściśle współpracującego zespołu
  • Kreatywność i nastawienie na rozwiązania w rozwiązywaniu codziennych problemów
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielnej pracy
  • Bardzo dobre umiejętności zarządzania czasem/obciążeniem pracą
  • Wyjątkowa elastyczność i odporność na szybko zmieniające się okoliczności
  • Bycie człowiekiem, który cieszy się wysokim poziomem interakcji
  • Min 6 miesięczne doświadczenie w szkoleniach/nauczaniu lub podobnych
Co zyskujesz?
  • Umowę o pracę
  • Profesjonalne szkolenie wdrażające
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku i pracę dla światowego lidera turystycznego online
  • Naukę najwyższego standardu obsługi klienta
  • Pakiet benefitów
  • Praca w formie hybrydowej
BENEFITY
  • Mentoring
  • Zgrany zespół
  • Prezenty urodzinowe
  • Lokalizacja w centrum
  • Dni tematyczne
Ze względu na ochronę Państwa danych osobowych prosimy o aplikowanie wyłącznie przez formularz.
Formularz zawiera klauzulę informacyjną oraz adekwatną zgodę na przetwarzanie danych w procesie rekrutacyjnym.
APLIKUJ TERAZ