Praca: Training Lead

ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.

 

 

 

Training Lead


Projekt:

Celem projektu jest wdrożenie nowego systemu, opartego na wersji SAP 9.5 - system opracowany jest na podstawie grupy klienta. W systemach są różnice, więc potrzeba przeszkolić użytkowników i przetestować system. Projekt został podzielony na dwie duże fazy: preparation (zapoznanie użytkowników systemu z tym, co nowa wersja systemu będzie oferowała i jak te funkcjonalności, które ofertuje system mają się do przyzwyczajeń użytkowników + jakie nowe funkcjonalności nasi użytkownicy widzą - przygotowanie i zgłaszanie nowych funkcjonalności. Obecnie - rozpoczęcie fazy execution.

 

Wynagrodzenie: do 900 PLN netto/dzień + Vat

Lokalizacja: Poznań (na początku praca 3 dni/tygodniowo, potem rozszerzane do fulltime)

Start: ASAP !!!!

 

Zakres planowanych prac:

  • Koordynowanie przygotowania materiałów szkoleniowych przy udziale osób odpowiedzialnych za ich merytoryczne przeprowadzenie po stronie VGP
  • Koordynowanie przygotowania planu szkoleń z udziałem osób odpowiedzialnych za ich merytoryczne przeprowadzenie po stronie VGP
  • Zaplanowanie harmonogramu szkoleń z określeniem rodzaju grup odbiorców i uczestników szkoleń; z uwzględnieniem wymagań i ograniczeniem po stronie koncernowej i biznesowej VGP
  • Organizacja szkoleń (onsite lub online)
  • W tym rezerwacja miejsca (w przypadku szkoleń onsite) i cateringu 
  • Rezerwacja terminów szkoleń
  • Wysłanie zaproszeń do uczestników szkolenia
  • Ustalenie zakresu szkolenia z ekspertami po stronie biznesowej
  • Udział w przeprowadzanych szkoleniach (realizowanych przez biznesową stronę VGP); wsparcie dla osób prowadzących szkolenie
  • Udostępnienie materiałów szkoleniowych dla uczestników
  • Udokumentowaniu stanu realizowanych szkoleń (np.: listy obecności, które szkolenia się odbyły, które nie, itp.)

Wymagania:

  • Min. 3 letnie doświadczenie w przygotowywaniu i organizacji szkoleń
  • Znajomość obsługi Solution Manager, Jira, Sharepoint, MS Project, pakiet Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Komunikatywność, orientacja na klienta, współpracę i wyniki
  • Odpowiedzialność i samodyscyplina
  • Asertywność połączona z kreatywnością i optymizmem
  • J. angielski (w mowie, piśmie i czytaniu – poziom umożliwiający swobodną komunikację)

Oferujemy:

  • Atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń
  • Stabilne zatrudnienie 
  • Szkolenia i treningi
  • Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku - naszymi Klientami są najbardziej rozpoznawalne marki polskie i globalne
  • Benefity pozapłacowe (m.in.: pakiet premium prywatnej opieki medycznej i kartę sportową), dobrą atmosferę pracy oraz spotkania integracyjne
  • Dogodną lokalizację biur
Dlaczego warto z nami pracować?


Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Dlaczego warto z nami pracować?
APLIKUJ TERAZ