Praca: Specjalista ds. zakupów
Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
- koordynacja procesu zamówień oraz odpowiedzialność za ich realizację
- zarządzanie optymalizacją stanów magazynowych
- kształtowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z dostawcami
- odpowiedzialność za ustalanie warunków umów handlowych z interesariuszami firmy
- analizowanie aktualnego zapotrzebowania na materiały budowlane
- poszerzanie wiedzy z zakresu innowacyjnych rozwiązań korzystnych dla firmy
- kooperacja z innymi działami firmy m.in. kontroli jakości, magazynem
- terminowe i systematyczne przygotowywanie analiz i raportów
Wymagania
- doświadczenie w dziale zakupów w firmie budowlanej- mile widziane
- wykształcenie wyższe
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość pakietu MS Office
- wiedza z zakresu analizy kosztów
- zdolność interpersonalna
- rzetelność i samodzielność w działaniu
Oferta:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace
- szkolenia wprowadzające
- pakiet benefitów