Praca: Specjalista ds. zakupów

Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
  • koordynacja procesu zamówień oraz odpowiedzialność za ich realizację
  • zarządzanie optymalizacją stanów magazynowych
  • kształtowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z dostawcami
  • odpowiedzialność za ustalanie warunków umów handlowych z interesariuszami firmy
  • analizowanie aktualnego zapotrzebowania na materiały budowlane
  • poszerzanie wiedzy z zakresu innowacyjnych rozwiązań korzystnych dla firmy
  • kooperacja z innymi działami firmy m.in. kontroli jakości, magazynem
  • terminowe i systematyczne przygotowywanie analiz i raportów
Wymagania
  • doświadczenie w dziale zakupów w firmie budowlanej- mile widziane
  • wykształcenie wyższe
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • znajomość pakietu MS Office
  • wiedza z zakresu analizy kosztów
  • zdolność interpersonalna
  • rzetelność i samodzielność w działaniu
Oferta:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace
  • szkolenia wprowadzające
  • pakiet benefitów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ