Praca: Specjalista ds. Zakupów

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez „Recruitment Solutions” Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Administratorem danych osobowych jest „Recruitment Solutions” Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu.Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza.Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.

Certyfikaty:
2505 agencja doradztwa personalnego

Dla prężnie działającej firmy produkcyjnej z branży FMCG do pracy na stałe pilnie poszukujemy samodzielnych i skutecznych w negocjacjach kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Zakupów
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne
Nr ref.: KH15/19PP


Kluczowe zadania to:

  • planowanie, organizacja i koordynacja wolumenu zamówień (surowiec, materiały) oraz nadzór nad stanami magazynowymi
  • kontrola i optymalizacja zapasów, optymalizacja czasu realizacji zamówienia
  • bieżąca organizacja i koordynacja dostaw, nadzór nad ich terminową realizacją z uwzględnieniem planu produkcji
  • analiza rynku dostawców: prowadzenie procesu selekcji i doboru nowych dostawców, pozyskiwanie ofert i wycen, analiza warunków oraz poziomu jakości
  • prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami, ustalanie warunków współpracy, zawieranie kontraktów zakupowych, nadzór nad realizacją umów i kontraktów (surowce, materiały i opakowania, firmy spedycyjne)
  • budowanie trwałych, długofalowych relacji z dostawcami (głównie zagraniczni)
  • nadzór nad reklamacjami
  • doskonalenie procesów zakupowych, pozwalające redukować koszty materiałów i surowców
  • bieżąca współpraca z działem produkcji, sprzedaży oraz magazynem
  • akceptacja faktur zakupowych, kontrola zgodności merytorycznej kosztów
  • uczestnictwo w projektach usprawnienia łańcucha dostaw
  • cykliczne raportowanie wyników pracy do przełożonego (system ERP)

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze: zakupy/ zaopatrzenie, dystrybucja, łańcuch dostaw
  • mile widziane doświadczenie zdobyte w firmie produkcyjnej lub ściśle powiązanej z produkcją
  • wykształcenie wyższe
  • duże zdolności interpersonalne i negocjacyjne
  • praktyczna wiedza z zakresu logistyki dostaw oraz procesów zaopatrzenia
  • dobre rozumienie specyfiki zakupu surowców i opakowań
  • umiejętność analitycznego myślenia i procesowego spojrzenia na całość zagadnień związanych z zakupami
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office + znajomość systemów klasy ERP
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • otwartość na zmiany, kreatywność i inicjatywa
  • samodyscyplina, odpowiedzialne podejście do pracy
  • skrupulatność i systematyczność w pracy
  • prawo jazdy kat. B (czynne)

Nasz Klient oferuje:

  • stałą, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej (umowa o pracę, pełen etat)
  • odpowiednie do stanowiska warunki zatrudnienia
  • atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. bezpłatny transport do pracy, prywatna opieka medyczna, karta Multisport i wiele innych)
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia
  • przyjazną i opartą na szacunku atmosferę pracy, inspirującą kadrę menedżerską, możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw

 

Jeśli posiadasz doświadczenie w dziale zakupów, a w pracy z dostawcami stawiasz na najwyższe standardy i jakość, nie zwlekaj z przesłaniem swojego CV - prawdopodobnie poszukujemy Ciebie!

Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH15/19PP w tytule e-maila.

APLIKUJ TERAZ

Poznań i okolice: najnowsze oferty pracy

Devire Poznań 12-11-2019

Financial & Operational Controller

Zadania:Analiza i kontrola finansowych i niefinansowych wskaźników efektywności oraz kosztów operacyjnychUdzielanie, wdrażanie i follow up rekomendacji mających na celu poprawę wyników operacyjnych i finansowych Udział w planowaniu...

BAGIETKA Marek Jackowski Poznań 12-11-2019

Kierowca w piekarni

Będziesz niczym kurier dostarczać towary do sklepów firmowych Bagietka i Artisan,Zadbasz o zadowolenie każdego klienta w terminowości dostaw,Utrzymasz dbałość o powierzone mienie firmy,Zaangażujesz się w prawidłowe wypełnianie dokumentacji...

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. Poznań 12-11-2019

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Młodsza/y księgowa/yZadania:Wsparcie działu księgowegoKsięgowanie płatności oraz wyjaśnianie różnic oraz niezgodności w fakturachZarządzanie danymi Klientów w programie SAPPomoc w przygotowywaniu raportów oraz...