Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta

METRANS, wiodący operator kolejowy oraz lider rynku przewozów intermodalnych pomiędzy portami morskimi, a ich zapleczem w krajach Europy Środkowej, Wschodniej oraz Południowo-Wschodniej, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gądki
Opis stanowiska: 
  • Obsługa klientów firmy - opracowywanie i piecza nad zleceniami
  • Prowadzenie wymaganych przez przełożonych zestawień
  • Komunikacja wewnętrzna ze wszystkimi działami firmy oraz reprezentowanie interesów Klienta wewnątrz firmy
  • Dbałość o budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • Podejmowanie aktywnych działań w przypadku wystąpienia zakłóceń w przebiegu realizacji zleceń
  • Opracowywanie reklamacji i podejmowanie działań naprawczych
Nasze oczekiwania: 
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole 
  • Zdolność do porozumiewania się w języku angielskim/i lub niemieckim co najmniej w stopniu komunikatywnym
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, w branży logistycznej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy: 
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie będącej jednym z liderów na rynku usług intermodalnych
  • Pracę w otwartym i przyjaznym zespole
  • Możliwość rozwoju oraz samorealizacji
  • Pracę w standardowych godzinach od poniedziałku do piątku
  • Bezpieczeństwo i stabilność zatrudnienia
  • Ubezpieczenie grupowe oraz możliwość korzystania ze świadczeń ZFŚS
  • Narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych zadań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ