Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta



METRANS, wiodący operator kolejowy oraz lider rynku przewozów intermodalnych pomiędzy portami morskimi, a ich zapleczem w krajach Europy Środkowej, Wschodniej oraz Południowo-Wschodniej, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gądki
Opis stanowiska:
- Obsługa klientów firmy - opracowywanie i piecza nad zleceniami
- Prowadzenie wymaganych przez przełożonych zestawień
- Komunikacja wewnętrzna ze wszystkimi działami firmy oraz reprezentowanie interesów Klienta wewnątrz firmy
- Dbałość o budowanie długotrwałych relacji z klientami
- Podejmowanie aktywnych działań w przypadku wystąpienia zakłóceń w przebiegu realizacji zleceń
- Opracowywanie reklamacji i podejmowanie działań naprawczych
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Umiejętność obsługi komputera
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole
- Zdolność do porozumiewania się w języku angielskim/i lub niemieckim co najmniej w stopniu komunikatywnym
- Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Doświadczenie w obsłudze klienta, w branży logistycznej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie będącej jednym z liderów na rynku usług intermodalnych
- Pracę w otwartym i przyjaznym zespole
- Możliwość rozwoju oraz samorealizacji
- Pracę w standardowych godzinach od poniedziałku do piątku
- Bezpieczeństwo i stabilność zatrudnienia
- Ubezpieczenie grupowe oraz możliwość korzystania ze świadczeń ZFŚS
- Narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych zadań