Praca: Specjalista ds. obsługi klienta

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań | Numer ref.: SOK/014/MMR

Oferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość przystąpienia do benefitów (opieka medyczna, karta sportowa)
  • Udział w ciekawych projektach
  • Praca w zgranym zespole i przyjazna atmosfera
  • Możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych

Wymagania:

  • Proaktywna postawa w podejściu do klienta, komunikatywność, chęć rozwoju
  • Umiejętność współpracy z różnymi klientami
  • Wysoka kultura osobista i profesjonalizm
  • Bardzo dobra dykcja oraz umiejętność poprawnego pisania w języku polskim

Zadania:

  • Telefoniczna obsługa klienta poprzez inicjowanie kontaktu z klientem - obsługa kampanii wychodzących
  • Badanie poziomu zadowolenia klientów z oferowanych produktów bankowych
  • Przestrzeganie obowiązujących przepisów, regulacji prawnych, procedur i procesów oraz przepisów wewnętrznych banku
  • Prowadzenie rozmów z klientami z zachowaniem standardów obowiązujących w banku
  • Przestrzeganie tajemnicy bankowej oraz dbanie o pozytywny wizerunek banku
APLIKUJ TERAZ