Praca: Specjalista ds. obsługi klienta (j.angielski lub niemiecki, lub francuski)


MARATHON International to lata doświadczenia na rynku i zespół młodych ludzi specjalizujących się w transporcie i logistyce międzynarodowej. Nasze pojazdy przemierzają całą Europę. Wdrażamy innowacyjne rozwiązania, by dostosować się do potrzeb klientów. Naszym celem jest bycie kluczowym partnerem w zintegrowanej logistyce w Europie dzięki najwyższej jakości usług. Ale MARATHON to nie tylko praca. To pasja, z jaką rozwijamy naszą firmę. To empatia, którą obdarzamy naszych klientów w ich codziennym życiu biznesowym. To także orientacja na sukces towarzyszący nam przy każdej nowej inwestycji.

Specjalista ds. obsługi klienta (j.angielski lub niemiecki, lub francuski)
Miejsce pracy: Kostrzyn
Zakres obowiązków:
  • prowadzenie bieżącej komunikacji z klientami,
  • zapewnienie satysfakcji klienta z procesu obsługi zlecenia,
  • zarządzanie informacją zwrotną od klienta,
  • budowanie jak najlepszych relacji,
  • proaktywne działanie w kierunku rozwoju współpracy z klientami,
  • przygotowywanie zestawień i raportowanie wyników,
  • ścisła współpraca z działem transportu i sprzedaży,
  • obsługa CRM i systemów wpierających,
  • obsługa reklamacji.
Wymagania:
  • komunikatywność,
  • dokładność i konsekwencja,
  • dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, lub francuskiego
  • silne nastawienie na jakość obsługi klienta,
  • znajomość Microsoft Office.
Oferujemy:
  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • umowę o pracę lub współpracę na zasadach B2B,
  • samodzielne, pełne wyzwań i satysfakcji z osiąganych wyników stanowisko,
  • pracę w młodym, zaangażowanym i perspektywicznym zespole,
  • dostęp do nowoczesnych i niezbędnych do pracy narzędzi,
  • przyjazną atmosferę.
Benefity:
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Spotkania integracyjne,
  • Karta MultiSport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ