Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego / Account Manager, Opiekun Klienta

OpenGift.pl to spółka zajmująca się sprzedażą gadżetów reklamowych, wchodząca w skład Reflect Group. Jacy jesteśmy? Jesteśmy firmą nastawioną na dialog, gdzie każdy ma prawo zabrać głos. Jesteśmy elastyczni - zarówno w podejściu do klienta jak i pracownika. Staramy się wciąż rozwijać, podejmując odważne decyzje.

 

Po ponad 16 latach na rynku mamy zespół ponad 80 pracowników, jesteśmy liderem w sprzedaży e-commerce, a w perspektywie kolejne wyzwania i cele.


W związku z rozwojem oferty poszerzamy nasz zespół o kolejne 10 osób!


Poszukujemy:

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego / Account Manager, Opiekun Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Twój zakres obowiązków:
  • obsługa zapytań przychodzących (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon),
  • zarządzanie portfelem Klientów, dbanie o relacje z już pozyskanymi kontrahentami i aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży (cross-selling),
  • budowanie długotrwałych relacji z Klientami poprzez budowanie zaufania i wiarygodności,
  • pełnienie roli doradcy i opiekuna wobec Klienta - informowanie o metodach znakowania, rodzajach produktów itp.,
  • przygotowanie wyceny w tym również podstawowa ocena plików graficznych przesłanych przez Klienta,
  • bieżący kontakt z Klientami za pomocą dostępnych narzędzi: telefon/mail/chat/spotkania bezpośrednio w siedzibie firmy i online,
  • ścisła współpraca z działem produkcji i logistyki w celu terminowego zrealizowania zamówienia,
  • podstawowe działania administracyjno-księgowe tj. wystawianie faktur za pośrednictwem systemu, kontakt z działem księgowości.
Czego oczekujemy?

Kluczowe jest dla nas to, żebyś posiadał/a flow, które pozwala Ci na swobodną komunikację z każdym typem Klienta! Dodatkowo chcielibyśmy, żebyś posiadał/a:

  • biegłą znajomość języka polskiego,
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy z Klientem,
  • proaktywne podejście do swoich obowiązków,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne oraz pozytywne usposobienie,
  • głowę pełną pomysłów oraz kreatywnych rozwiązań,
  • mile widziana umiejętność obsługi programów, takich jak: Photoshop, Corel Draw.
  • mile widziana: dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • elastyczne i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / kontrakt B2B
  • ciągłe poszerzanie wiedzy z obszaru metod znakowania, rodzajów produktów oraz pracy z Klientem,
  • duże możliwości samodzielnego działania w zakresie pracy z Klientem,
  • współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
  • możliwość rozwoju w obrębie działu oraz w pozostałych strukturach organizacji,
  • stabilne godziny pracy - 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Nasze benefity:
  • Karta Multisport
  • Premia
  • Ubezpieczenie na życie
  • Rabaty pracownicze
  • Integracje, zabawy
  • Świętowanie urodzin
  • Prezenty na święta
APLIKUJ TERAZ