Praca: Specjalista ds. komunikacji marketingowej z językiem niemieckim

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

 

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. komunikacji marketingowej z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Poznań | Numer ref.: SKM/052/OST
Oferta:
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę pracę
  • Przejrzysty system wynagradzania i premiowania
  • Przyjazna atmosfera oparta o wzajemny szacunek, zaufanie i współpracę
  • Wdrożenie i przeszkolenie do pracy
  • Możliwość wykorzystywania znajomości języka obcego w międzynarodowym środowisku
  • Zdobycie doświadczenia zawodowego w nowocześnie zarządzanym biznesie
  • Dofinansowanie rozwoju wiedzy i kompetencji wymaganych na stanowisku
  • Dofinansowanie benefitów takich jak opieka medyczna (Luxmed) i karta Multisport
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Imprezy integracyjne
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2- warunek konieczny
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (tj. znajomości zagadnień z obszaru social mediów i komunikacji marketingowej)
  • Znajomość narzędzi analitycznych (google analyticas, business manager), umiejętność raportowania z wykorzystaniem danych oraz wskazywania rekomendacji
  • Zainteresowanie obszarem komunikacji marketingowej i social media
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy, sumienność i zaangażowanie w powierzone zadania


Mile widziane

  • Znajomość branży produktów dziecięcych
  • Znajomość innych języków obcych
Zadania:
  • Tworzenie i realizacja mediaplanu zgodnie z celami z zakresu komunikacji i Social Mediów na rynku niemieckim
  • Monitorowanie realizacji mediaplanu pod kątem KPI oraz spełnienia założonych KPI i ustalonego budżetu
  • Analiza skuteczności i optymalizacja prowadzonych działań pod kątem ustalonych KPI, raportowanie wyników analiza trendów i aktywnym poszukiwaniem nowych możliwości promocji marki
  • Monitoring i analiza działania konkurencji na rynku niemieckim i best practice z rynków zagranicznych
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi m.in. z agencją social media
  • Research oraz realizacja współpracy z zagranicznymi influencerami, blogerami, portalami branżowymi, w tym ze stronami publikującymi testy konsumenckie
  • Identyfikacja konkursów branżowych oraz organizacją udziału w nich nadzór i współpraca z moderatorami social media w zakresie publikacji na rynku niemieckim
APLIKUJ TERAZ