Praca: Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sekretarka
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/22/2259
OBOWIĄZKI:

stanowisko związane z praca przy komputerze, wymagająca skupienia i uwagi.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak, kierunek: Turystyka
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa komputera - Word, Power Point
Uprawnienia: doświadczenie - 1 rok
Uprawnienia: obsługa programu Outlook
Uprawnienia: obsługa komputera -EXCEL


Wymagania inne:

co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracach administracyjnych, dodatkowym atutem będzie staż pracy w służbach administracji publicznej. Biegła znajomość urządzeń biurowych, bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ