Praca: Pracownik biurowy – administracja i organizacja

CareWork to marka istniejąca od 15 lat w branży opieki nad osobami starszymi, głównie na rynku niemieckim. Prowadzimy rekrutację dla naszego biura w Poznaniu na stanowisko:

Pracownik biurowy – administracja i organizacja
Twoje obowiązki:
  • prace administracyjno-biurowe (przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, odbieranie i łączenie telefonów, wstępna obsługa gości w biurze);
  • wykonywanie na zlecenie zadań związanych z organizacją wyjazdów personelu opiekuńczego (udzielanie informacji, zamawianie przewozów, drukowanie dokumentów);
  • zawieranie umów z personelem opiekuńczym w biurze i na zlecenie wyjazdy na podpisanie umowy w terenie;
  • rejestracja wykonanych czynności w systemie CRM.
Nasze wymagania:
  • przynajmniej podstawowa znajomość języka niemieckiego;
  • czynne prawo jazdy kat. B;
  • ogólna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) to dla nas mus, ale dla Ciebie na pewno żaden problem;
  • dobra organizacja pracy, dokładność;
  • umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
Oferujemy:
  • docelowo umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony;
  • system premiowania;
  • prywatne ubezpieczenie medyczne;
  • przygotowanie i przeszkolenie do pracy;
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju;
  • pracę w biurze w dobrej lokalizacji (Poznań, ul. Głogowska – okolice Rynku Łazarskiego).
Kontakt:

APLIKUJ TERAZ