Praca: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Dura-Line jest wiodącym, światowym producentem i dystrybutorem produktów oraz rozwiązań dedykowanych infrastrukturze teleinformatycznej i elektroenergetycznej. Produkując mikrorury, wiązki i rury osłonowe wytwarza ponad 400 milionów metrów rur rocznie. Rozbudowane zaplecze R&D oraz nowoczesne zakłady produkcyjne w USA, Meksyku, Indiach, Omanie, Europie i Afryce Południowej umacniają pozycję rynkową Dura-Line jako lidera w produkcji przewodów komunikacyjnych i rozwiązań z zakresu infrastruktury teleinformatycznej. Dura-Line tworzy to, co nas łączy.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta.  Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pierwszą linią wsparcia dla naszych klientów – będzie odpowiadać za właściwy przepływ informacji, realizację zamówień i przebieg procesu reklamacyjnego.

 

Główne obowiązki:
  • Przyjmowanie i realizacja zamówień
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w zakresie informacji na temat poziomu zapasów, statusu zamówienia, śledzenia zamówień, umowy serwisowej itp.
  • Zarządzanie procesem reklamacyjnym
  • Wsparcie działu sprzedaży
  • Przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych
Kwalifikacje / wymagania:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość narzędzi informatycznych (CRM, Excel, SAP, O365)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (niezbędna do codziennej komunikacji)
  • Nastawienie na rozwiązania i proaktywna postawa
Co oferujemy:
  • Inspirującą pracę w międzynarodowym środowisku
  • Prywatną opiekę medyczną, Multisport, ubezpieczenie na życie
  • Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje
  • Rozwój w ramach międzynarodowych struktur
APLIKUJ TERAZ