Praca: Manager Biura Zarządu

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Manager Biura Zarządu
Miejsce pracy: Środa Wielkopolska
Nr ref.: 4-1-61456

Dla naszego Klienta, lidera w produkcji i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań podłogowych poszukujemy osoby na stanowisko: Manager Biura Zarządu

Miejsce pracy: Środa Wielkopolska

Główne obszary odpowiedzialności:
  • współpraca z Zarządem oraz prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej Biura Zarządu/ Sekretariatu Spółki
  • wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach
  • ścisła współpraca oraz koordynacja komunikacji pomiędzy Zarządem Grupy Kapitałowej, spółkami zależnymi oraz wszystkimi działami w Spółce,
  • organizacja pracy Biura Zarządu Spółki oraz zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania
  • nadzór nad obiegiem dokumentów w spółce, zarządzenie oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów firmowych i informacji w tym koordynacja obiegu umów oraz ich archiwizowanie
  • obsługa korporacyjna Spółki: przygotowywanie projektów uchwał, protokołów z posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej oraz posiedzeń Walnego Zgromadzenia
  • przygotowywanie pism, projektów dokumentów, notatek, analiz na potrzeby Zarządu
  • tworzenie i aktualizowanie poleceń służbowych, zarządzeń, procedur i instrukcji regulujących pracę Spółki oraz przygotowywanie zestawień, raportów, analiz
Wymagania:
  • minimum 2-4 letnie doświadczenie na stanowisku Asystenta Zarządu
  • wykształcenie wyższe – wykształcenie prawnicze będzie niewątpliwym atutem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min B2
  • znajomość MS Office na poziomie zaawansowanym, szczególnie excel
  • czynne prawo jazdy
  • umiejętność pracy pod presją czasu
Informacje dodatkowe:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnym przedsiębiorstwie
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem dodatkowych benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, udział w ubezpieczeniu grupowym)
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w projektach oraz szkoleniach finansowanych przez firmę
  • stanowisko o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności oraz interesująca, ciekawa i rozwojowa praca w organizacji o zasięgu międzynarodowym
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przyciskupod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
APLIKUJ TERAZ