Praca: Lider zespołu wsparcia klienta z j. niemieckim i j. angielskim

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

 

Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Lider zespołu wsparcia klienta z j. niemieckim i j. angielskim
Miejsce pracy: Poznań | Numer ref.: LZW/019/AZU

Miejsce pracy: Poznań/hybrydowo

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w znaczącej, międzynarodowej firmie z branży IT
  • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Pracę na terenie województwa wielkopolskiego
  • Płatne szkolenie wdrożeniowe
  • Nowoczesne biuro znajdujące się w atrakcyjnej lokalizacji
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę zmianową
  • Współpracę w środowisku międzynarodowym oraz pracę z wykorzystaniem jęz. niemieckiego oraz angielskiego
  • Benefity: programy rozwoju kariery, system szkoleniowy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, system kafeteryjny, kursy językowe, bonus relokacyjny

 

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy jako team leader lub supervisor, w międzynarodowym środowisku, związanym z obsługą klienta
  • Znajomość oraz doświadczenie w obszarze Service Desk, Help Desk mile widziane
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Doskonała umiejętność komunikacji
  • Zdolność do podejmowania kluczowych decyzji, niezbędnych do sprawnego działania zespołu
  • Znajomość metryk wydajnościowych (performance metrics)

Kluczowe zadania na stanowisku:

  • Codzienne zarządzanie i monitorowanie działań zespołu
  • Dbanie o odpowiednią motywację i zaangażowanie członków zespołu
  • Współpraca z klientem niemieckojęzycznym
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania procesów Service Desk, Help Desk dla dedykowanego klienta
  • Rozwiązywanie zgłoszeń w czasie rzeczywistym
  • Stworzenie stymulującego środowiska zespołowego, opartego na wzajemnej komunikacji

 

Oferta dotyczy pracy stałej.

APLIKUJ TERAZ