Praca: Kierownik ds. komunikacji w mediach społecznościowych

Kierownik ds. komunikacji w mediach społecznościowych
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: TEB/11/2-22

TEB Akademia sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych

 – Wyższych Szkół Bankowych i Dolnośląskiej Szkoły Wyższej

Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje. 
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.

 

Aktualnie Dział Marketingu poszukuje kandydata na stanowisko:

Kierownik ds. komunikacji w mediach społecznościowych

 

Miejsce pracy:  Poznań

Zakres obowiązków
  • Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy TEB w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube, Tik-Tok itp.) oraz rozwój o nowe kanały.
  • Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany.
  • Budowa i zarządzanie macierzowo zespołem projektowym odpowiedzialnym za media społecznościowe (zespół kilkunastoosobowy).
  • Animacja ruchu i interakcji w mediach społecznościowych – wsparcie merytoryczne i koncepcyjne.
  • Przygotowywanie harmonogramów postów wraz z zespołem contentowym i osobami odpowiedzialnymi za poszczególne kanały.
  • Samodzielnie prowadzenie kampanii płatnych oraz nadzór nad ich realizacją przez zespół projektowy, planowanie i rozliczanie budżetu marketingowego.
  • Aktywizowanie, inspirowanie i dzielenie się wiedzą w całej organizacji.
  • Ciągły monitoring aktywności marek w mediach społecznościowych (przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi), przygotowywanie raportów i analiza skuteczności prowadzonych działań
  • Wsparcie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi w mediach społecznościowych.
Poszukiwane kompetencje
  • Doświadczenie i wiedza w zakresie mediów społecznościowych (w tym znajomość najnowszych trendów oraz wykorzystywanych narzędzi).
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu mediów społecznościowych.
  • Dobra znajomość aplikacji MS Office, Google Apps, Sotrender, Brand24.
  • Umiejętność pracy w rozproszonym zespole projektowym oraz posiadanie kompetencji managerskich.
  • Sprawna organizacja pracy własnej i osób współpracujących.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Kreatywność, zaangażowanie, samodzielność oraz chęć rozwoju.
  • Umiejętność redagowania tekstów pod różne kanały społecznościowe.
Oferujemy
  • Umowę o pracę na pełen etat.
  • Współpracę i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy.
  • Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych.
  • Dodatkowe dni wolne w roku (ok.7 – 8 dni).
  • Hybrydowy system pracy (praca w biurze przez 3 lub 2 dni w tygodniu).
  • Elastyczny czas pracy.
  • Kurs j. angielskiego.
  • Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
  • Możliwość podjęcia studiów podyplomowych na preferencyjnych warunkach.
  • Wyzwania i możliwość wdrażania aktualnych trendów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia, Aleja Niepodległości 2, 61-874 Poznań, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
APLIKUJ TERAZ