Praca: Inspektor

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 83217

Warunki pracy

1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,

  • praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

  • użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner, telefon),

  • oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,

  • praca siedząca, jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca w porze dziennej,

  • wyposażenie stanowiska pracy zgodne z zaleceniami ergonomii, oświetlenie pomieszczenia pracy zgodne z wymogami.


2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • nowoczesny budynek wielokondygnacyjny klasy A, przystosowany dla osób niepełnosprawnych: winda, toaleta, miejsce parkingowe,

  • obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózku inwalidzkim przy wejściu do budynku,

  • w budynku korytarze są pozbawione progów, umożliwiając swobodne poruszanie się po nich osobom na wózku inwalidzkim,

  • narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon.

Zakres zadań

  • przygotowuje i prowadzi sprawy związane z mianowaniem do służby, pełnieniem służby i zwolnieniem ze służby,
  • ustala uprawnienia pracownicze, m.in. związane z dodatkami za staż służby, nagrodami jubileuszowymi, urlopami wypoczynkowymi, bezpłatnymi, okolicznościowymi, związanymi z rodzicielstwem oraz uprawnieniami funkcjonariuszy do urlopu zdrowotnego.
  • prowadzi postępowania administracyjne w II instancji oraz trybach nadzwyczajnych w zakresie stosunku służbowego, a także prowadzi postępowania administracyjne w I instancji w zakresie stosunku służbowego,
  • przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi oraz projekty pism procesowych do sądów administracyjnych w zakresie właściwości komórki organizacyjnej,
  • rozlicza czas służby funkcjonariuszy,
  • przygotowuje i sporządza informacje, sprawozdania z zakresu realizacji zadań komórki,
  • rejestruje w systemach informatycznych zdarzenia mające wpływ na przebieg służby.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
  • Dobra znajomość przepisów prawa pracy, Ustawy o służbie cywilnej, Ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów w zakresie systemu ubezpieczeń społecznych,
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
  • Umiejętność obsługi komputera ,
  • Umiejętność jasnego i zwięzłego przekazywania informacji,
  • Umiejętność komunikowania się,
  • Odpowiedzialność,
  • Odporność na stres,
  • Asertywność,
  • Skrupulatność, dociekliwość, wnikliwość.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość programu Word, Excel.
APLIKUJ TERAZ