Praca: Inspektor wojewódzki

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 86585

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych

  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu

  • praca wykonywana w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu (wyjazdy służbowe)

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę

  • stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku biurowego

  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych

  • budynek zabytkowy, nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych

  • klatka schodowa o stromych, przekraczających normatyw stopni, schodach z poręczami

  • budynek nie jest wyposażony w windy osobowe

  • w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarnych nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • przeprowadza kontrole w organach administracji geodezyjnej i kartograficznej (marszałka województwa, starosty/prezydenta miasta na prawach powiatu) i jednostkach organizacyjnych
  • przeprowadza kontrole przedsiębiorców wykonujących prace geodezyjne lub prace kartograficzne
  • przeprowadza kontrole ilościowe i jakościowe baz danych powiatowych i wojewódzkich zawierających zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej wyspecjalizowanymi programami informatycznymi, w celu zapewnienia zgodności prowadzenia tych baz z przepisami ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne, aktów wykonawczych do ustawy oraz standardów technicznych w dziedzinie geodezji i kartografii

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • znajomość przepisów ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych do ustawy
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Kodeksu cywilnego
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • znajomość narzędzi informatycznych (oprogramowań) stosowanych do prowadzenia przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej baz danych obejmujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej oraz kontroli tych baz
  • posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt. 1 i pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • biegła znajomość obsługi komputera (edytory tekstu i arkusze kalkulacyjne)
  • zdolność analitycznego myślenia
  • komunikatywność
APLIKUJ TERAZ