Praca: Customer Service Representative with German

Transcom jest globalnym specjalistą oferującym usługi w zakresie obsługi klienta, sprzedaży i wsparcia technicznego. Mówisz płynnie w języku niemieckim? W ramach naszego nowego projektu dla globalnej marki z obszaru usług energetycznych rekrutujemy nowy zespół! Dołącz do nas jako

Customer Service Representative with German
Miejsce pracy: Poznań

Miejsce pracy: Pastelowa 12, Business Garden

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

 

Jeśli mówisz płynnie w języku niemieckim, poszukujesz pracy zdalnej i chcesz pracować z pozytywnymi ludźmi - dołącz do zespołu pracującego dla globalnej marki z obszaru usług energetycznych!

 

Twoim zadaniem będzie wsparcie klientów w ich codziennych sprawach związanych z dostawami prądu i gazu. Udzielamy jedynie wsparcia, nie prowadzimy sprzedaży usług.

 

Korzyści dla CIEBIE!

  • Przyjazne godziny pracy - pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 w systemie zmianowym, weekendy mamy wolne;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia - nowe biuro, sprzęt niezbędny do pracy, umowa o pracę, stała podstawa oraz dodatkowe premie miesięczne uzależnione od wyników;
  • Pakiet benefitów - karta Multisport, prywatna opieka medyczna, bilety do kina, a może ubezpieczenie na życie? Dobierz sobie benefity, które Cię interesują;
  • Program poleceń pracowniczych - pracuj ze znajomymi w ramach programu “Pracuj ze mną w Transcom”. Za każdego zatrudnionego pracownika z Twojego polecenia otrzymasz od 1200 zł do 3000 zł brutto! O szczegóły zapytaj w trakcie rozmowy;
  • Rozwój - szkolenie wstępne, ale nie tylko. Możliwości awansu, platforma Transcom University, szkolenia kompetencyjne i webinary wellbeingowe są do Twojej dyspozycji! Możesz również zostać naszym Brand Ambasadorem lub wspierać działania #TranscomCares.

Dołącz do rodziny Transcom jako Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim!


Twoim zadaniem będzie profesjonalna obsługa klienta w języku niemieckim w zakresie:

  • pytań dotyczących oferty energii elektrycznej i gazu;
  • doradztwa w zakresie zmiany taryfy;
  • aktualizacji danych czy rozpatrywania reklamacji.

Czego u Ciebie szukamy?

  • płynnej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. poziom to C1);
  • umiejętności obsługi komputera na wysokim poziomie;
  • chęci rozwoju zawodowego w obszarze profesjonalnej obsługi klienta, opartej na najwyższych standardach jakości;
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane.

Sprawdź jak wygląda życie w Transcom!

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. jest globalnym specjalistą Customer Experience, który dostarcza serwis w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, wsparcia technicznego oraz zarządzania kredytami poprzez sieć centrów oraz pracujących zdalnie konsultantów. 30000 specjalistów w ponad 60 centrach, w 26 krajach dostarcza serwis w 33 językach dla międzynarodowych marek z różnych sektorów branżowych.

W Polsce działamy od ponad 18 lat, w 5 lokalizacjach – Gdańsku, Poznaniu, Olsztynie, Białymstoku i Elblągu. Zatrudniamy obecnie ponad 1100 konsultantów, którzy obsługują naszych Klientów w 12 językach m.in. polskim, niemieckim, angielskim, francuskim i językach skandynawskich.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ