Praca: Content Marketing Manager

Digital Now! Holding zrzesza podmioty specjalizujące się w udzielaniu kompleksowego wsparcia
branży e-commerce oraz firmom usługowym działającym online. Dołącz do grupy najlepszych
ekspertów z branży SEO i SEM, digital marketingu, pasjonatów i profesjonalistów, dla których
praca jest przyjemnością.


Do holdingu, Digital Now! Holding poszukujemy osoby, która zasili szeregi naszej firmy na stanowisku: Content Marketing Manager


Twoją główną odpowiedzialnością będzie kreowanie wizerunku Holdingu - DigitalNow! Holding

Content Marketing Manager
Miejsce pracy: Poznań
To możemy Ci zaproponować:

Jeśli więc szukasz miejsca w zespole złożonym z profesjonalistów i pasjonatów to
DigitalNow!Holding może być dla Ciebie atrakcyjnym miejscem pracy.

  • Elastyczne godziny pracy 7.00/9.00 15.00/17.00
  • Stabilne zatrudnienie w firmie, która jest liderem rynku SEO
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i dowolna forma współpracy (UoP, UZ, B2B)
  • Po okresie wdrożeniowym możliwa częściowa praca zdalna
  • Szkolenia z możliwością uzyskania branżowych certyfikatów
  • Biuro przyjazne psom
  • Strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki)
  • Prywatną opiekę medyczną LuxMed
  • Dofinansowanie do Multisportu
  • Dofinansowanie do okularów
  • Urodzinowy dzień wolny
  • Naukę języka angielskiego
  • Współpracę z jednym z najlepszych działów marketingu- mamy specjalistów z wielu dziedzin: social media, content, grafika, analityka, partnerstwa biznesowe, mailing, sprzedaż - jesteśmy do Twojej dyspozycji!
W jakim obszarze będziemy współpracować?
  • Bieżące planowanie treści i zarządzanie codziennym tworzeniem treści. Treść obejmująca posty na blogu, posty w mediach społecznościowych, zmiany na stronie internetowej, przewodniki, studia przypadków, webinaria, filmy, prezentacje, nagrania audio i inne w razie potrzeby.
  • Koordynacja pracy z ekspertami merytorycznymi, dostawcami treści, grafikami i członkami zespołu wewnętrznego w celu zapewnienia spójnego przekazu.
  • Tworzenie i realizacja kalendarza publikacji.
  • Współpraca w zespole ds. marketingu w celu stworzenia skutecznych strategii komunikacji, które wyrażają historię naszej marki i główne zalety oferowanych usług.
  • Optymalizacja procesów dostarczania treści, poprzez testowanie różnych narzędzi, formatów treści i kanałów dystrybucji z różnymi docelowymi segmentami odbiorców w celu maksymalizowania zasięgu.
Twoje doświadczenie
  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Praktyczną znajomość narzędzi marketing automation.
  • Doskonałe umiejętności pisania, korekty i edycji
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne do efektywnej pracy z pracownikami.
  • Doświadczenie w tworzeniu, utrzymywaniu i realizacji treści/kalendarza publikacji.
  • Doświadczenie w zarządzaniu stronami firmowymi LinkedIn oraz Social mediami.
  • Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
Każda aplikacja powinna zawierać klauzule RODO: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. Operatorem danych osobowych będzie Grupa iCEA Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Polskiej 114.
APLIKUJ TERAZ