Praca: Starszy referent w dziale obsługi klientów i profilaktyki w wydziale obsługi klientów i profilaktyki
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
WYMAGANIA KONIECZNEwykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższelata pracy zawodowej: minimum 3 lata (dotyczy osób z wykształceniem średnim)WYMAGANIA DODATKOWEznajomość przepisów prawa w zakresie:- Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r., poz. 146 ze zm.): Dział I - Rozdział 1, Dział II Rozdział 2, 2a, 3,5, Dział III, Dział IV Rozdział I, Dział V Rozdział 1 art. 96-97, Rozdział 2 art. 113-117,umiejętność pracy w programie Microsoft Office,umiejętność analitycznego i logicznego myśleniaorientacja na jakość wykonywanych zadańtroska o dobre relacje i satysfakcję klienta, interesariuszaumiejętność planowania i organizowania pracy własnejwykonywanie obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisamiradzenie sobie w trudnych sytuacjach radzenie sobie ze stresemefektywna komunikacjasprawność w zmiennym otoczeniu umiejętność pracy w zespolezaangażowanie i odpowiedzialność.
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
od 4 675 PLN
Opis wynagrodzenia:
brutto
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu