Praca: Specjalista działu obsługi klienta

Firma FORMATIQ jest to polski producent chemii budowlanej i jej dystrybutor oraz oficjalny partner niemieckiej firmy KORODUR i słoweńskiej firmy KEMA.

www.formatiq.pl

Specjalista działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: SOK 1/2021: Poznań

Opis stanowiska:

Kandydat będzie odpowiadał za nadzór nad przebiegiem procesów wsparcia działu sprzedaży: 

  • Obsługa programu magazynowego Subiekt GT
  • Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
  • Współpraca z wykonawcami, inwestorami, developerami, podwykonawcami.
  • Wprowadzenie kontaktów handlowych.
  • Wysyłanie oferty materiałowej pod konkretne zapytania inwestycyjne.
  • Kompletowanie dokumentacji.
  • Nadzór nad współpracą z klientem.
  • Aktywna współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
  • wykształcenie preferowane wyższe lub minimum średnie,
  • doświadczenie w obsłudze klienta,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia,
  • dobra organizacja pracy,
  • biegłość w posługiwaniu się pakietem MS Office,
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szkolenia wewnętrzne produktowe i branżowe w ramach wprowadzenia do stanowiska,
  • wynagrodzenie stałe połączone z progresywnym systemem premiowym [3000 - 5000 PLN brutto],
  • karta Multisport,
  • niezbędne narzędzia do pracy takie jak: PC, telefon.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ