Praca: Specjalista ds. Satysfakcji Gości
Novotel & ibis Poznań Centrum
Specjalista ds. Satysfakcji Gości
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: GES/0325/NIPC
Opis stanowiska
Będziesz ambasadorem pobytu gości w hotelu, towarzysząc gościom hotelowym w aktywny i bezpośredni sposób podczas ich pobytu w hotelu w celu stworzenia i zagwarantowania doświadczenia wyjątkowej jakości usług będących dla gości źródłem satysfakcji. Twoją misją będzie również nawiązanie trwałych relacji, animowanie czasu gości i zachęcanie ich do uczestnictwa w proponowanych aktywnościach. Budowanie wraz z pozostałymi członkami zespołu atmosfery zadowolenia i wygody. Zarządzanie e-reputacją hotelu oraz odpowiedzialność za udzielanie odpowiedzi na recenzje, ankiety i posty zgodnie z otrzymanymi wytycznymi. Realizowanie polityki i efektywnej strategii social media w hotelu. Współkreowanie społecznej obecności i wizerunku hoteli w mediach społecznościowych po przez rozwijanie i zwiększenie ruchu kanałów internetowych oraz zbudowania pozytywnych relacji z obecnymi klientami.Co chcielibyśmy, abyś wniósł/wniosła do zespołu
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Kreatywność i znajdowanie niestandardowych rozwiązań
- Kompetencja do pracy w międzynarodowym środowisku
- Sprawne porozumiewanie się za pomocą mediów społecznościowych
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego
- Efektywna organizacja czasu pracy
Jak o Ciebie zadbamy
- Stabilne warunki zatrudnienia w największej sieci hotelowej
- Premie półroczne, dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świąteczne
- Prywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę Multisport
- Spotkania integracyjne
- Obiady pracownicze
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Karty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecie
- Program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo