Praca: Specjalista ds. Satysfakcji Gości

Novotel & ibis Poznań Centrum

Specjalista ds. Satysfakcji Gości
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: GES/0325/NIPC
Opis stanowiska​
Będziesz ambasadorem pobytu gości w hotelu, towarzysząc gościom hotelowym w aktywny i bezpośredni sposób podczas ich pobytu w hotelu w celu stworzenia i zagwarantowania doświadczenia wyjątkowej jakości usług będących dla gości źródłem satysfakcji. Twoją misją będzie również nawiązanie trwałych relacji, animowanie czasu gości i zachęcanie ich do uczestnictwa w proponowanych aktywnościach. Budowanie wraz z pozostałymi członkami zespołu atmosfery zadowolenia i wygody. Zarządzanie e-reputacją hotelu oraz odpowiedzialność za udzielanie odpowiedzi na recenzje, ankiety i posty zgodnie z otrzymanymi wytycznymi. Realizowanie polityki i efektywnej strategii social media w hotelu. Współkreowanie społecznej obecności i wizerunku hoteli w mediach społecznościowych po przez rozwijanie i zwiększenie ruchu kanałów internetowych oraz zbudowania pozytywnych relacji z obecnymi klientami.​
Co chcielibyśmy, abyś wniósł/wniosła do zespołu
  • Wysoko rozwinięte umiejętności  interpersonalne i komunikacyjne
  • Kreatywność i znajdowanie niestandardowych rozwiązań
  • Kompetencja do pracy w międzynarodowym środowisku
  • Sprawne porozumiewanie się za pomocą mediów społecznościowych
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego
  • Efektywna organizacja czasu pracy
Jak o Ciebie zadbamy
  • Stabilne warunki zatrudnienia w największej sieci hotelowej
  • Premie półroczne, dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świąteczne
  • Prywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę Multisport
  • Spotkania integracyjne
  • Obiady pracownicze
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Karty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecie
  • Program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo