Praca: Specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/3191
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie procesów rekrutacji, aktywne działania sourcingowe z wykorzystaniem wszystkich możliwych kanałów, monitorowanie i selekcja CV kandydatów, redagowanie i aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych, czynności administracyjne związane z nowo zatrudnionymi osobami, podstawowa umiejętność przeprowadzania czynności administracyjnych z nowo zatrudnionymi osobami , rekrutacja pracowników gównie z Gruzji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: gruziński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera - MS Office, w tym biegła znajomość Excel
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Uprawnienia: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Uprawnienia: dokładność, odpowiedzialność, sumienność, terminowość,umiejętność organizacji pracy, zdolności analityczne


Wymagania inne:

cierpliwość w kontaktach interpersonalnych, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne; sumienność, uczciwość; wiedza w zakresie przeprowadzania procesów rekrutacyjnych związanych z zatrudnianiem cudzoziemców, wysokie zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista, umiejętność obsługi stron internetowych związanych z ogłoszeniami oraz pracy w social mediach w zakresie rekrutacji. Doświadczenie na stanowisku specjalista ds. rekrutacji.

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu