Praca: Specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/0994
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie procesów rekrutacji; aktywne działania sourcingowe z wykorzystaniem wszystkich możliwych kanałów; monitorowanie i selekcja CV kandydatów, redagowanie i aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych, czynności administracyjne związane z nowozatrudnionymi osobami, podstawowa umiejętność przeprowadzania czynności administracyjnych z nowozatrudnionymi osobami; rekrutacja pracowników m.in. z Ukrainy, Białorusi, Mołdawii, Indii, Nepalu, Nepalu, krajów Afryki.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Uprawnienia: dokładność, odpowiedzialność, sumienność, terminowość,umiejętność organizacji pracy, zdolności analityczne
Uprawnienia: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Uprawnienia: biegła obsługa komputera - MS Office, w tym biegła znajomość Excel


Wymagania inne:

preferowana znajomość języka indonezyjskiego; cierpliwość w kontaktach interpersonalnych, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne; sumienność, uczciwość; wiedza w zakresie przeprowadzania procesów rekrutacyjnych związanych z zatrudnianiem cudzoziemców, wysokie zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista, umiejętność obsługi stron internetowych związanych z ogłoszeniami oraz pracy w social mediach w zakresie rekrutacji; doświadczenie na stanowisku specjalista ds. rekrutacji

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 27,7 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ