Praca: Sales Lead - Trener Sprzedaży

Jesteśmy jedną z największych agencji SEO w Polsce. Posiadamy prawie 15-letnie doświadczenie w pomaganiu naszym Klientom w ich codziennych zmaganiach w obszarze SEO i SEM. Naszą specjalnością są wysokiej jakości usługi pozycjonowania i prowadzenia kampanii Google AdWords dla klientów w Polsce i za granicą.

 

Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością – zapraszamy do nas!

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko: Sales Lead/ Trener Sprzedaży

 

Sales Lead - Trener Sprzedaży
Miejsce pracy: Poznań
To możemy Ci zaproponować:
  • elastyczne godziny pracy – 7.00/9.00 – 15.00/17.00,
  • strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
  • stabilne zatrudnienie w firmie, która jest liderem rynku SEO,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • szkolenia z możliwością uzyskania branżowych certyfikatów,
  • biuro przyjazne psom,
  • urodzinowy dzień wolny,
  • dofinansowanie LuxMed,
  • dofinansowanie do MultiSport-u,
  • regularne integracje,
  • biblioteczkę pracowniczą.
W jakim obszarze będziemy współpracować?
  • koordynowanie jakości pracy z klientem w zespołach: Telesprzedaży, Sprzedaży Bezpośredniej i Obsługi Klienta, w oparciu o istniejące standardy oraz strategię firmy,
  • bieżący monitoring poziomu jakości pracowników tych działów na podstawie narzędzi do pomiaru jakości, analizy wskaźników jakościowych, odsłuchów i wizyt w terenie,
  • weryfikacja standardów jakości pracy z klientem, proponowanie nowych procesów i sposobów mierzenia jakości w zespołach,
  • współpraca z firmami szkoleniowymi w zakresie dostarczanych narzędzi służących do mierzenia jakości w zespołach oraz stały monitoring ustaleń i organizacja nowych szkoleń,
  • rozwijanie umiejętności pracowników oraz podnoszenie jakości w zespołach poprzez indywidualny oraz grupowy trening,
  • stała współpraca z managerami i koordynatorami działów Sprzedaży oraz Obsługi Klienta, wspieranie w projektach i wszelkich kluczowych dla serwisu zmianach oraz audytach jakości.
Nasze wymagania:
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale Sprzedaży, Customer Service lub firmie szkoleniowej,
  • bardzo mile widziane będzie doświadczenie trenerskie - prowadzenie i przygotowywanie szkoleń,
  • doskonała organizacja pracy oraz umiejętności komunikacyjne,
  • biegła znajomość programu Excel, a także zdolności analityczne.
Każda aplikacja powinna zawierać klauzule RODO: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. Operatorem danych osobowych będzie Grupa iCEA Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Polskiej 114.
APLIKUJ TERAZ