Praca: Pracownik recepcji

Ogłoszenie numer: 10039081, z dnia 2025-07-17

Klient portalu Praca.pl

Pracownik recepcji

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalne powitanie gości i obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy
  • Zarządzanie centralą telefoniczną, skrzynką mailową oraz korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • Organizacja rezerwacji i przygotowanie sal konferencyjnych, obsługa sprzętu TV i wideokonferencji
  • Wsparcie techniczne dla użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych
  • Koordynacja współpracy z kurierami, serwisem technicznym, ochroną i działem porządkowym
  • Kontrola stanu biura, zgłaszanie usterek i nadzór nad materiałami biurowymi oraz zamówieniami
  • Obsługa obiegu dokumentów i archiwizacja podpisanych umów

Wymagania

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem
  • Biegła obsługa komputera, zwłaszcza pakietu MS Office (w tym Excel)
  • Umiejętność organizacji pracy, ustalania priorytetów i współpracy zespołowej
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność

Oferujemy

  • Umowę zlecenie z możliwością stabilnego zatrudnienia
  • Prywatną opiekę medyczną oraz kartę sportową na preferencyjnych warunkach
  • Opcję przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Kompleksowe wdrożenie oraz narzędzia pracy (laptop, telefon)
  • Pracę w międzynarodowym środowisku i zgranym zespole
  • Szansę na rozwój i zdobycie cennego doświadczenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.