Praca: Młodszy specjalista

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Młodszy specjalista
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 143952

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu
  • stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
  • klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
  • budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, konieczność korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczanie się łącznikiem
  • budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, istnieje możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • przygotowuje projekt oraz aktualizacje Wojewódzkiego Plan Zarzadzania Kryzysowego; koordynuje opracowywanie w ramach Planu procedur dotyczących działania Wojewody podczas zdarzeń kryzysowych oraz innych zagrożeń mogących skutkować wprowadzeniem odpowiedniego stanu nadzwyczajnego: stanu wojennego, stanu wyjątkowego lub stanu klęski żywiołowej
  • przygotowuje projekt oraz aktualizacje Planu wprowadzania ograniczeń w zakresie obrotu paliwami
  • przygotowuje raport cząstkowy dotyczący województwa - na potrzeby raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego oraz na potrzeby Wojewódzkiego Planu Zarządzania Kryzysowego
  • organizuje, zabezpiecza oraz zapewnia obsługę kancelaryjno-biurową posiedzeń Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego (WZZK); gromadzi, analizuje i dostarcza bieżące informacje oraz dokumenty dla Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
  • analizuje i opiniuje powiatowe plany zarzadzania kryzysowego przed zatwierdzeniem ich przez wojewodę; współpracuje z powiatowymi/miejskimi zespołami zarządzania kryzysowego oraz z przedstawicielami organów samorządu terytorialnego
  • współpracuje z przedstawicielami organów szczebla centralnego, Rządowym Centrum Bezpieczeństwa (RCB), Agencją Bezpieczeństwa Wewnętrznego, wojewódzką administracją zespoloną i niezespoloną w celu zabezpieczenia koordynacji działań w razie wystąpienia sytuacji kryzysowej i w stanach nadzwyczajnych oraz w zakresie zagrożeń o charakterze terrorystycznym
  • bierze udział w organizowaniu konferencji, szkoleń, ćwiczeń i spotkań o tematyce ochrony ludności, w tym zarządzania kryzysowego oraz w celu poszerzania wiedzy w zakresie bezpieczeństwa i ochrony ludności, jak również podnoszenia poziomu świadomości społecznej dotyczącej szeroko rozumianego bezpieczeństwa oraz uczestniczy w przedsięwzięciach dotyczących ochrony ludności organizowanych przez inne podmioty
  • realizuje doraźne zadania związane z ochroną ludności

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie bezpieczeństwa publicznego lub zarządzania kryzysowego
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych, bezpieczeństwa publicznego lub zarządzania kryzysowego
  • znajomość aktów prawnych dotyczących zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa paliwowego
  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Open Office)
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • ukończone studia podyplomowe z zakresu administracji oraz zarządzania kryzysowego
  • podstawowa znajomość języka angielskiego