Praca: Inspektor wojewódzki
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 143374
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
- konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów
- stanowisko pracy znajduje się na VII piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
- budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami
Zakres zadań
- dokonuje podziału środków budżetowych w układzie miesięcznym, dla jednostek samorządu terytorialnego przewidzianych w ustawie o pomocy społecznej, ustawie o przeciwdziałaniu przemocy domowej, na utrzymanie i funkcjonowanie Domów Pomocy Społecznej oraz w ramach innych ustaw
- przygotowuje dyspozycje przekazania środków finansowych dla jednostek samorządu terytorialnego w ramach nieodpłatnej pomocy prawnej oraz we wskazanym powyżej zakresie
- analizuje, planuje, zabezpiecza środki w ww. zakresie
- dokonuje rozliczeń dotacji oraz rezerw celowych w układzie kwartalnym i rocznym
- planuje w układzie rocznym Budżet Zadaniowy w ramach zadań realizowanych w Wydziale, weryfikuje zachodzące zmiany w budżecie tradycyjnym i dokonuje bieżącej aktualizacji zmian w Budżecie Zadaniowym
- opracowuje projekty zmian budżetu Wojewody, przygotowuje wnioski do Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz do Ministra Finansów o przyznanie środków z rezerw celowych budżetu państwa w zakresie realizowanych zadań
- sporządza sprawozdania jednorazowe, kwartalne, półroczne i roczne z zakresu pomocy społecznej przy użyciu Centralnej Aplikacji Statystycznej CAS
- przygotowuje projektów pism w celu udzielenia jednostkom samorządu terytorialnego informacji w zakresie powierzonych zadań
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości lub obszarze finansów publicznych
- znajomość ustaw: o finansach publicznych, o pomocy społecznej, Kpa, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- bardzo dobra znajomość MS Excel
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i zrozumiały, przekonywania i argumentowania
- samodzielność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o służbie cywilnej