Praca: Inspektor w wydziale gospodarki nieruchomościami stanowisko ds. uregulowań prawnych gruntów

STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
Inspektor w wydziale gospodarki nieruchomościami stanowisko ds. uregulowań prawnych gruntów
Miejsce pracy: Szamotuły
Numer: StPr/25/0880
OBOWIĄZKI:
1) prowadzenie postępowań w sprawie ustalania odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne na podstawie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej;2) prowadzenie postępowań w sprawie ustalania odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne na podstawie decyzji podziałowych;3) prowadzenie spraw o zwrot nieruchomości wywłaszczonych;4) prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem nieruchomości;5) prowadzenie spraw z wniosku przedsiębiorstw przesyłowych w przedmiocie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości w związku z realizacją inwestycji celu publicznego;6) prowadzenie spraw z wniosku przedsiębiorstw przesyłowych w przedmiocie zobowiązania właściciela, użytkownika wieczystego lub osoby, której przysługują inne prawa rzeczowe do nieruchomości do udostępnienia nieruchomości w celu wykonania czynności związanych z konserwacją, remontami oraz usuwaniem awarii ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń, nienależących do części składowych nieruchomości, służących do przesyłania lub dystrybucji płynów, pary, gazów i energii elektrycznej oraz urządzeń łączności publicznej i sygnalizacji, a także innych podziemnych, naziemnych lub nadziemnych obiektów i urządzeń niezbędnych do korzystania z tych przewodów i urządzeń, a także usuwaniem z gruntu tych ciągów, przewodów, urządzeń i obiektów, jeżeli właściciel, użytkownik wieczysty lub osoba, której przysługują inne prawa rzeczowe do nieruchomości nie wyraża na to zgody;7) prowadzenie spraw dotyczących ustalania odszkodowania z tytułu szkód i strat oraz zmniejszenia wartości nieruchomości na skutek lokalizacji na nieruchomościach urządzeń przesyłowych,8) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem działek emerytalnych i gruntu pod budynkami po zdaniu gospodarstwa za rentę;9) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Szamotulskiego;10) prowadzenie spraw związanych ze scaleniem i wymianą gruntów;11) przeprowadzanie oględzin nieruchomości będących przedmiotem prowadzonych postępowań;12) przeprowadzanie rozpraw administracyjnych w postępowaniach;13) zapewnienie opracowania sprawozdań i zestawień w zakresie wykonywanych zadań,14) przygotowywanie dla potrzeb Starosty, Zarządu i Rady projektów sprawozdań, analiz oraz bieżących informacji o realizacji zadań powierzonych wydziałowi,15) współdziałanie z innymi wydziałami, jednostkami organizacyjnymi powiatu, służbami, inspekcjami przy realizacji zadań powiatu,16) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/ Gospodarka Nieruchomościami/ Geodezja
Uprawnienia: nieposzlakowana opinia
Uprawnienia: stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
Uprawnienia: nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Uprawnienia: obywatelstwo polskie
Uprawnienia: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Uprawnienia: staż pracy 3 lata


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: umiejętność analitycznego myślenia
Uprawnienia: samodzielność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office


Wymagania inne:

Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów dotyczących nieruchomości (w tym nieobowiązujących), w szczególności:- Kodeks cywilny,- ustawa o gospodarce nieruchomościami,- ustawa o gospodarce gruntami i wywłaszczeniu nieruchomości,- Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,- ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,- prawo geodezyjne i kartograficzne,- ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,- ustawa o drogach publicznych,- ustawa o scaleniu i wymianie gruntów.2) znajomość przepisów dotyczących struktury i kompetencji organów administracji publicznej oraz Kodeksu postępowania administracyjnegoPŁACA ZASADNICZA + DODATEK STAŻOWY przy stażu pracy powyżej 5 lat. PIERWSZA UMOWA NA 6 MIESIĘCYWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach (kancelaria - pok. nr 003, budynek C) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły. W przypadku wysłania dokumentów pocztą decyduje data ich wpływu do tut. Starostwa. Dokumenty powinny być uporządkowane w sposób chronologiczny zgodnie z ogłoszeniem o naborze i opatrzone podpisem kandydata.Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem Nabór na stanowisko Inspektora ds. uregulowań prawnych gruntów w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami.Termin składania ofert upływa w dniu 26 listopada 2025 r. o godzinie 1400.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej i na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Szamotulskiego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/

Miejsce pracy:

Szamotuły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 806 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach