Praca: Inspektor w wydziale gospodarki nieruchomościami stanowisko ds. uregulowań prawnych gruntów

STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
Inspektor w wydziale gospodarki nieruchomościami stanowisko ds. uregulowań prawnych gruntów
Miejsce pracy: Szamotuły
Numer: StPr/25/0800
OBOWIĄZKI:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie postępowań w sprawie ustalania odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne na podstawie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej;2) prowadzenie postępowań w sprawie ustalania odszkodowań za nieruchomości pod drogi publiczne na podstawie decyzji podziałowych;3) prowadzenie spraw o zwrot nieruchomości wywłaszczonych;4) prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem nieruchomości;5) prowadzenie spraw z wniosku przedsiębiorstw przesyłowych w przedmiocie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości w związku z realizacją inwestycji celu publicznego;6) prowadzenie spraw z wniosku przedsiębiorstw przesyłowych w przedmiocie zobowiązania właściciela, uzytkownika wieczystego lub osoby, której przysługują inne prawa rzeczowe do nieruchomości do udostępnienie nieruchomości w celu wykonania czynności związanych z konserwacją, remontami oraz usuwaniem awarii ciągów drenażowych, przewodów i urzadzeń, nienależących do części składowych nieruchomości, służących do przesyłania lub dystrybucji płynów, pary, gazów i energii elektrycznej oraz urządzeń łączności publicznej i sygnalizacji, a także innych podziemnych, naziemnych lub nadziemnych obiektów i urządzeń, a także usuwaniem z gruntu tych ciągów, przewodów, urządzeń i obiektów, jeżeli właściciel , użytkownik wieczysty lub osoba, której przysługują inne prawa rzeczowe do nieruchomości nie wyraża na to zgody;7) prowadzenie spraw dotyczących ustalania odszkodowania z tytułu szkód i strat oraz zmniejszenia wartości nieruchomości na skutek lokalizacji na nieruchomościach urządzeń przesyłowych;8) prowadzenie spraw związanych ze zwotem działek emerytalnych i gruntu pod budynkami po zdaniu gospodarstwa za rentę;9) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Szamotulskiego;10) prowadzenie spraw związanych ze scaleniem i wymianą gruntów;11) przeprowadzanie oględzin nieruchomości będących przedmiotem prowadzonych postępowań;12) przeprowadzanie rozpraw administracyjnych w postępowaniach;13) zapewnienie opracowania sprawozdań i zestawień w zakresie wykonywanych zadań;14) przygotowywanie dla potrzeb Starosty, Zarządu i Rady projektów sprawozdań, analiz oraz bieżących informacji o realizacji zadań powierzonych wydziałowi;15) współdziałanie z innymi wydziałami, jednostkami organizacyjnymi powiatu, służbami, inspekcjami przy realizacji zadań powiatu;16) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność
Uprawnienia: prawo jazdy B
Uprawnienia: umiejętność analitycznego myślenia
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki prawo, gospodarka nieruchomościami, geodezja),2) co najmniej 3 lata pracy,3) posiadanie obywatelstwa polskiego,4) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,6) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,posiadanie nieposzlakowanej opinii.Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów dotyczących nieruchomości (w tym nieobowiązujących), w szczególności:- Kodeks cywilny,- ustawa o gospodarce nieruchomościami,- ustawa o gospodarce gruntami i wywłaszczeniu nieruchomości,- Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,- ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,- prawo geodezyjne i kartograficzne,- ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,- ustawa o drogach publicznych,- ustawa o scaleniu i wymianie gruntów.2) znajomość przepisów dotyczących struktury i kompetencji organów administracji publicznej oraz Kodeksu postępowania administracyjnego;3) umiejętność analitycznego myślenia;4) samodzielność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań;5) bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office;6) prawo jazdy kategorii B.

Miejsce pracy:

Szamotuły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

Płaca zasadnicza od 4666,00 plus dodatek stażowy (przy stażu pracy powyżej 5 lat)

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach