Praca: Inspektor w wydziale gospodarki nieruchomościami stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami

STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
Inspektor w wydziale gospodarki nieruchomościami stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami
Miejsce pracy: Szamotuły
Numer: StPr/25/0799
OBOWIĄZKI:
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań w zakresie prowadzenia spraw w szczególności:1. Prowadzenie ewidencji mienia Skarbu Państwa i Powiatu.2. Analiza nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu pod kątem możliwości ich udostępnienia.3. Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem nieruchomości będących w zasobie nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu (najem, dzierżawa, czasowe udostępnianie nieruchomosci, itp.).4. Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, zamianą, oddawaniem w użytkowanie wieczyste oraz darowizną nieruchomościPowiatu i Skarbu Państwa.5. Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności na nieruchomościach Skarbu Państwa i Powiatu.6. Prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i Powiatu.7. Przygotowanie danych niezbednych do opracowania planów gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu.8. Sporządzanie sprawozdań z gospodarowania zasobem nieruchomości Skarbu Państwa.9. Sporządzanie wykazów do Krajowego Zasobu Nieruchomości.10. Przygotowanie dla Wydziału Finansowego dokumentów niezbędnych do sporządzenia informacji o stanie mienia Powiatu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: prawo jazdy B
Uprawnienia: odporność na stres
Uprawnienia: systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki gospodarka nieruchomościami, zarzadzanie nieruchomościami, wycena nieruchomości, geodezja, prawo, prawo administracyjne),2) co najmniej 3 lata pracy,3) posiadanie obywatelstwa polskiego,4) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,6) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,7) posiadanie nieposzlakowanej opinii.Wymagania dodatkowe:1) znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, kodeksucywilnego, ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego,2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office,3) umiejętność argumentacji oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,4) zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole,5) obsługa urządzeń biurowych,6) systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność,7) odporność na stres,8) prawo jazdy kategorii B.8. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

Miejsce pracy:

Szamotuły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

Płaca zasadnicza od 4666,00 plus dodatek stażowy (przy stażu pracy powyżej 5 lat)

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach