Praca: Asystent w Dziale Usług Kadrowo-Płacowych

BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy ponad 115 000 ekspertów i specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
 
Obecnie do naszego Działu Usług Kadrowo-Płacowych poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent w Dziale Usług Kadrowo-Płacowych
Miejsce pracy: Poznań

Naszym Pracownikom oferujemy:

  • formę zatrudnienia dostosowaną do Twoich potrzeb (umowa o pracę lub umowa zlecenie) 
  • prywatną opiekę medyczną Medicover 
  • pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia 
  • liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym) 
  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions 
  • program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszych tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się  
  • jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju  
  • program rekomendacji pracowników 
  • spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe

Obok wsparcia w codziennej pracy Działu Kadrowo-Płacowego do Twoich zadań będzie należało:

  • zakładanie kartotek pracowników w programie płacowym
  • zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do ZUS w programie Płatnik
  • naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za urlop
  • prowadzenie administracji personalnej oraz sporządzanie dokumentacji z zakresu stosunku pracy
  • prowadzenie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych i opiekuńczych
  • kontakt z Klientem w przypadku braków w dokumentacji
  • segregowanie i archiwizacja dokumentacji Klientów

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • jesteś dostępna/dostępny w pełnym wymiarze godzin
  • dobrze znasz pakiet Ms Office
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim minimum na poziomie B2
  • bardzo dobrze organizujesz czas własnej pracy i potrafisz pracować pod jego presją
  • umiesz pracować w grupie i z łatwością nawiązujesz kontakty
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl
APLIKUJ TERAZ